BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
HELLO EINA RANIA DISINI , EINA NAK CITE SAL PENGALAMAN IDUP EINA JEW . . . SO ENJOY FOR IT !

Friday, August 19, 2011

benci... benci... benci !!!

geramnya aku dengam orang tua nie... tak habis-habis nak kutuk aku kot !!

sebelum puase, mama aku ada bagi tahu aku yang che(nenek) aku akan datang duk bertandang kat umah aku selama sebulan bulan puase nie. aku terus terkejut berok. aku tahu sangat perangai che aku tu macam mana. kalau satu hari tak komen pasal aku agaknya tak ada hidup kot dia tu. 

pada hari puase ke 3, datanglah dia bertandang kat umah aku. apa lagi memang sangkaan aku betul pun dia memang akan berbebel kpd aku ... mana tak naik bengangnya aku, boleh dikatakan setiap malam, ada jeh apa yang nak dikatakan olehnya. sampaikan aku dah naik muak dengan perangai aku. masalahnya pasal bende kecik pon dia still nak bebel kat aku. kalau kakak aku buat salah banyak pula, dia jarang pulak tegur. 

maybe sejak kecik kot dia jadi macam tu. masalahnya bukan aku jeh yang bengangg sampaikan kakak dan mama aku pun merungut tau !! 

masalahnya dia just tumpang umah nie, tapi nak buat cam umah die lak. ape yang biase aku buat kat umah, semuanya tersekat sebab die lah ... 

oklah malas dah aku nak ungkit banyak2... nanti kang di katany aku berdose lak ... 

yang peting ari ni aku bengang gile dengan perangai die. 


BEBELAN BUDAK PERASAN :)