BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
HELLO EINA RANIA DISINI , EINA NAK CITE SAL PENGALAMAN IDUP EINA JEW . . . SO ENJOY FOR IT !

Friday, December 31, 2010

PeNgAjArAn BuAt AkU !

malu kot !!

tadi aku tgk cite 'mencari Jannah'
cite die mengisahkan tentang ...
dlm cite tu Sharifah Aryana yg blakon ..
Sharifah Aryana , name die lam tu Jannah la ..
die budak degil , dan x dengar kate mak n kakak die ...
mase tu die dah 17 taun , kebiasaan ape budak buat mase 17 taun ?
blaja banyak2 la kan , untuk dapat skor yg tinggi untuk SPM ..
tapi die sebaliknye , x blaja langsung , on the phone & tgk Tv tiap ari ..
kalau mak or kakak die tegur , asyik menjawab jeh ..
ayah die lak da meninggal .. n skunk die just duk bertige ka umah tu ..
x lame selepas tu , result SPM kuar ,,
paham2 je lah result die cam ne ..
lepas jeh amik result tu , die x balik2 rumah ..
lepas tu ade la banyak musibah yg die dapat ..
malam tu , die menginap umah kawan die ..
lepas 1 ari die duk umah kawan die tu ,
baru lah die sedar ,
& lastly die balik jugak umah ..
die mintak maaf n nak ulang balik SPM die ..
The End ..

aku nie kire cam die lah ..
tapi aku x lah seteruk die ..
dah la ayah die pon meninggal ..
aku cam terase lah tgk cite tu ...
setiap ari mama suh aku blaja , tapi aku degil gak ..
senanye aku ade rasie sebalik tu .. tapi aku x ley bagi tau lah ..
lagi pon aku x stat lagi .. sbb tu lah aku x konfiden ..
haha .. aku senanye nak sangat blajar , tapi masalah aku nye ,
aku nie malas sikit .. yg paling aku ske buat ,
traveling , bace buku komik , bace buku majalah e-pop ,
n surfing internet ... tu jeh ...
taun nie , aku nak ade azam taun baru ..
blaja no 1 ! haha

x nak malas2 da ! 


BEBELAN BUDAK PERASAN :)