BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
HELLO EINA RANIA DISINI , EINA NAK CITE SAL PENGALAMAN IDUP EINA JEW . . . SO ENJOY FOR IT !

Friday, December 24, 2010

WaAaAaHhHhH !!!

waaahhh , mama bli TV baru !!!

sebenarnye da lame da na beli TV nie , x silap sebelum abah meninggal lagi ..
di sebabkan abah meninggal , x beli la TV tu ... hmmm ...
kuarge aku nie gile sony , sbb tu lah di umah boleh dikatakan banyak barang sony .
tapi sampai skunk nie , blom lagi beli lappy vaio ... im desperate to have that lappy ...
hahaha ..

3 ari lepas aku , kakak aku & mama aku kuar g KB ,
mama senanye na g bayar bil2 jeh ..
pastu aku un ckp , "bile na beli TV ? "
mama ngan ain senyap jeh ...
lepas g bayar bil 2 ,
mama pon ckp " na singgah kat kedai sony tu lah ... "
sampai jeh ka situ , mama pon tanye kat tuan kedai tu ,
" brape hargenye nie ? "
lepas tu , aku un teman jeh mama , sampai lah mama beli tv sony tu ...
hahah .. name TV LCD sony tu ex400 40 inchi .

sony bravia ex400 40" ..

haha , cam buat promosion kan ... haha .. beli lah sony bravia ... haha .. :)


BEBELAN BUDAK PERASAN :)