BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
HELLO EINA RANIA DISINI , EINA NAK CITE SAL PENGALAMAN IDUP EINA JEW . . . SO ENJOY FOR IT !

Thursday, December 16, 2010

zeha ! i luv u !

Laman istana berbatu-batu,
            Laman ditanam si pohon ara;
Teman ketawa beribu-ribu,
            Teman berduka boleh dikira.

itu lah kawan ku zeha ..
die tetap akan bersama ku x kire waktu ,,
dalan suke ataupon duke ..

aku panggilnye zeha ..
kaum hawa di sekolah aku panggil die ziha ..
kaum adam pula panggilnya izzatun ..
namenye sungguh sedap di dengar dan tidak ramai yang ada nama sama persis dengan nye 
namenye ialah Izzatun Nazihah .
setahun lepas , aku mengenali nye .. die sungguh baik , sebelum aku mengenali nye , org kata mcm2 kepade nye .. itu yg aku dengar ,. tapi selepas aku mengenalinye , aku rase cam die nie lain dari yang lain .. kengkadang die punye otak gile2 sikit ... kengkadang wara' gile2 ... haha ..
nie gambar die .. 
nie kat sekolah aku dulu .. 
ziha nie , die pandai lam bahase Arab ,, kire2 budak pling pandai di klas kot (base arab jeh) .. die pena blajar luar negara .. kat mane tu ? shhh .. it is secret , rite ziha ? 
Die comel , ramai kot ske ka die ... hehe .. die ade 7 adik-beradik die anak ke 3 ... die garang ar sikit .. sikit jeh x banyak .. sorry ek ziha .. klah sampai situ jeh .. aku x nak ckp banyak2 , nati kene mara ngan die .. hehe . 
ziha ! sorry aku letakkan ko lam nie ... sory untuk sume salah aku .. aku sayang ko ! 

wateva it is , i <3 u my fren ..









BEBELAN BUDAK PERASAN :)